7 stycznia 2012

Princess Fiona aukcja dla WOŚP

Zapraszam do licytowania (tu) naszyjnika na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wykonany w połączeniu techniki haftu sutasz i beading w kontrastowym zestawieniu kolorystycznym. Motyw przewodni stanowi koral rekonstruowany obszyty koralikami TOHO. Obwód około 45cm, w centralnej części podklejony miękkim filcem w kolorze ciemnozielonym. Naszyjnik otrzymał wyróżnienie w wyzwaniu Kreatywnego Kufra. Cena wywoławcza może wydać się wysoka ale jeśli wziąć pod uwagę tylko czas pracy jaki poświęciłam aby go uszyć... to naprawdę niewiele. Aukcja kończy się 14 stycznia. Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś chętny, a wylicytowana kwota będzie dużo, dużo wyższa :)

8 komentarzy:

  1. Piękny naszyjnik, już podziwiałam go w Kufrze;)
    W ogóle nie powinnaś mieć skrupułów co do wysokości ceny wywoławczej. W końcu to nie jest opcja na tanie zakupy, a sens aukcji jest taki, żeby przyniosła, jak największe pieniądze. Zresztą mój mąż stwierdził, że wystawianie zbyt tanio WOŚP specjalnie się nie pomaga, a robi się prezent komuś, kto tanio kupi coś o wiele więcej wartego. To już lepiej sprzedać za normalne pieniądze w jakiejś galerii i wpłacić samemu pieniądze. Poza tym ja swój wisior też wystawiłam za 50 zł, a gdzie mu do Twojego naszyjnika;) Za to zrobiłam akcję marketingową wśród znajomych, z nadzieją, że oni roześlą info dalej;)
    Dzięki za wizytę i miłe słowa;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przekonałaś mnie, nie oddam darmo! podnosiłam kwotę, akcja marketingowa trwa!

    OdpowiedzUsuń
  3. WAuuuu, es precioso!!!! Espectacular!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze że podniosłaś cenę, na pewno znajdzie się niejeden chętny na to cudo.

    OdpowiedzUsuń
  5. w końcu!! bo jest piękny! :) i mam nadzieję, że niejeden chętny się jeszcze trafi :) wart jest co najmniej 4x tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aukcja? Jeśli tak, to moja zasługa niewielka;) Szczerze Ci dopingowałam, nawet troszkę reklamowałam, ale to Twoja kreatywność powołała taki piękny naszyjnik do życia;) Ja tylko wystawiłabym ją raczej bezpośrednio w dziale biżuteria. Ale cieszę się ogromnie, że w tych zebranych milionach mamy wcale nie mały udział;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zakończenie aukcji, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń